530712. számú bejelentés

2009.11.19. 10:18

Ki fizeti ki az Ügyfélnek a befizetési bizonylat bányászatra fordított időt?
 

Tisztelt Kovács úr!

Üdvözlöm! Örülök, hogy kezébe vette ügyemet és sok sikert kívánok!

Reklamációjuknak nem tudok helyt adni. Sokadik zaklató levélnek veszem és ismét külső segítséget kell kérnem mert én már nem foglalkozom az Önök számláival, pusztán közvetítek, önös érdekből. Mivel előfordult, hogy hibás számlát küldtek, már igazán a csekkjeik sem befolyásolnak. A legutóbbi két hónapban nem is zavartatták magukat számlaküldéssel. Részemről a ténylegesen fogyasztott kWh alapján történik az áramdíj kifizetése. Ezt igyekeztem jelezni, de sikertelenül. Választ nem kaptam. Több kérdést tettem már fel, de hiába.

Az okozhatja a problémájukat, hogy a befizetést nem arra a számlára könyvelik aminek ellenértékeként érkezik, ahová szánják. Ez egy érdekes gyakorlat. Az adminisztrációs fegyelem igen kreatív értelmezése. Szánalmas megoldása a korábbi sikertelen SAP átállásnak. Elnézését kérem, a közvetlen hangért, de eddig már 2-3 ügyintéző írt 20-30 zaklató levelet és meg is válaszoltam őket. Kicsit unom Önöket.  A legutóbbi, egy Tarrabné Dunavölgyi Erzsébet nevű volt. Ügyintézőjük felhalmozott magának ~240.000 forint tartozást, mivel többször ügyvédhez és tanácsadó szakértőhöz kellett fordulnom. Jó pár levelet váltottunk. Természetesen még nem fizetett. Várom, hogy az Önök gyakorlatát követve ő bizonyítsa be, hogy nem tartozik nekem és ne kelljen újabb költségekbe verve a hölgyet, behajtatnom az eddigi tartozását. Utolsó levelében azt bírta leírni, hogy mivel fogalma sincs honnan származik az akármicsoda ezért bizonyára én kértem a 2005-ös szerződéskötésem után, hogy ugyan már, visszamenőleg,  2003-tól szeretném kérni a szerződést annak minden vonzatával. A szerződéskötés dátumát is igen lazán kezelik. Ezt megelőzően természetesen háromféle forrással állt elő, csak úgy, mint az őt megelőző, hasonlóan alulkondicionált ügyfélszolgálatosok. De nagy idő és energiaráfordítással, túlmunkára kényszerítve nem egy embert bizonygattam, hogy pusztán csak próbálkozik, tapogatózik.

Nehéz ügy ez. Valaki megint megnyomta a nagy piros gombot és kinyomtattak nekem egy újabb „veszélyes fenyegetést”, mint 4-5 havonta többedszer. Gondolom nem vagyok egyedül.

Ha esetleg arra jutna, hogy bizonyára egy 5 évvel ezelőttről származó, talán már el is évült tartozásról lehet esetleg szó, akkor fordítsuk meg a dolgot, kérem, hogy örvendeztessen meg egy 0-s igazolással a 2005-ös szerződéskötéstől 2009-ig tartó ciklusig, valamint a tartozásom pontos forrásáról. Erzsikét megelőzően nem vettem olyan komolyan a zaklatásaikat, mint azóta, hogy feltűnt az életemben. Szembesülve nagy tudásával fordultam segítséghez.

Amennyiben D. Erzsébet megtéríti a költségeimet, az Önök által vélt tartozásomat örömmel befizetem, de addig is minden levelük megy az ügyvédemnek, aki kiröhögi Önöket is és már engem is, egyeztet majd javaslatot tesz, azt kontrolláltatom egy kollégájukkal, aki szintén nem dolgozik ingyen és mivel már „rendszeres munkaadóim” én is felszámolok egy szerény órabért. A költségem csak gyűlik és visszaosztva bőven több mint a havi áramfogyasztásom költsége. Kamatot eddig nem számoltam fel, de bizonyára az üzleti szabályzatuk nem téri ki a mértékére és arra sem, hogy milyen adminisztrációs terhelést kell felvállalnia/elviselnie egy ügyfelüknek, ha zaklatják és ez nem okoz neki örömet, reklamálna, ha ezt nem tudja/akarja, produkálni idő/kedv/szakértelem híján, akkor a vidám/keserű levelezgetés/utánajárás/befizetési bizonylat bányászás.. az erre fordított idő/költség vonzata hogyan alakul..

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elmu.blog.hu/api/trackback/id/tr101536135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

u zlateho tygra 2009.11.20. 10:58:40

Szerintem béreljük föl a románokat, akik majd éjszaka belopódznak a táborukba, és jól ellopják a lovaikat.

elmublog · http://elmu.blog.hu 2009.11.27. 20:45:47

Társaságunkhoz érkezett e-mailjére az alábbi tájékoztatást adjuk.
Sajnálattal közöljük, hogy az Ön által megadott kommunikációs csatornán keresztül nem áll módunkban felvenni Önnel a kapcsolatot.
Szíves tájékoztatásul közöljük, hogy Társaságunkhoz intézett megkereséseit az alábbi elérhetőségeinken keresztül van lehetősége megtenni:..

elmublog · http://elmu.blog.hu 2009.11.27. 20:53:01

Tisztelt Anonymus Asszony/Úr, Elmű-Émász Ügyfélszolgálati Kft.!
Ezt szeretném: "bejelentését érdemben kivizsgáljuk és megválaszoljuk."
Kérem, részletes és felelősségteljes válaszukat!
Nem tudtam, hogy nincs Önöknél internetelérés, elnézést! Mivel nem képesek kommunikálni a weben, kénytelen vagyok Önöket képviselni a blogon. Amit nagyon szívesen teszek és kérésüknek megfelelően publikálom válaszaikat. De addig is az alaplevél:..

elmublog · http://elmu.blog.hu 2009.12.10. 12:33:00

Hivatkozva az ELMŰ – ÉMÁSZ Fogyasztóvédelmi Ombudsmanhoz érkezett megkeresésére (iktatószáma: 111P/889-1/2009) a rendelkezésünkre álló információk alapján az alábbiakat állapítottuk meg egyenlegének áttekintését követően.
Az egyenlegén jelen válaszunkkor fennálló elmaradása – a csatolt melléklettel alátámasztottan – 49.678.- HUF összegű.
A tartozás kialakulása visszavezethető arra a sajnálatos tényre, hogy Ön általában a kibocsátott számláktól eltérő befizetéseket teljesít
...
Tisztelettel,
Tné. D. Erzsébet, kapcsolattartó

elmublog · http://elmu.blog.hu 2009.12.10. 12:34:00

Tisztelt Tné. D. Erzsébet Kapcsolattartó Asszony!
Felháborítónak tartom, hogy, Dr. Gyarmati András Fogyasztói Ombudsmannak címzett levelemre is[!] Ön válaszol! Milyen ügymenet ez? Mit képzelnek magukról? Legalább a látszatát próbálják elhitetni a normális intézkedésnek! Legalább ne Ön írja alá a levelet!
Természetesen ismét összekever két dolgot. A Társasága által vélt tartozást és az aktuális számlafizetést. Ez a 7. ötlete arra, hogy miért is tartozhatok. Nem, nem a más összegű, folyamatos számlafizetés miatt. Mint azt jeleztem, hibás számlát küldenek és/vagy ki sem küldik a csekket, így kénytelen vagyok az oldalukon található Áramdíj-kalkulátor segítségével kiszámolni a havidíjat. Azaz 7-étől 7-éig fogyasztott kWh díját utalom, ami a legmegbízhatóbb forrás. Más sajnos nincs, az Önök számlái nem azok.
Ismételten kérem a postakönyvük, iktatórendszerük hiteles, ide vonatkozó részét, annak másolatát, hogy kiküldték nekem a csekkeket. Vegyük csak az elmúlt, utolsó 4 hónapot.

elmublog · http://elmu.blog.hu 2009.12.10. 12:35:43

Tisztelt Tné. D. Erzsébet!
Érdeklődöm, hogy személyesen vagy átutalással kívánja rendezni a tartozását?

elmublog · http://elmu.blog.hu 2009.12.10. 12:36:35

Sem Társaságunk, sem én Ön felé nem tartozom.
Megkérem, hogy ezen irányú részemre címzett érdeklődését a jövőre való tekintettel mellőzni szíveskedjen!
Kellemes, nyugodt ünnepeket kívánok!
Tné. D. Erzsébet

elmublog · http://elmu.blog.hu 2009.12.10. 12:37:44

Tisztelt Tné. D. Erzsébet Kapcsolattartó Asszony!
Ha ez ilyen egyszerű lenne, én lennék a legboldogabb és nem kéne Önnel levelezgetnem. De sajnos nem az, az Önök gyakorlatát követve, kérem Ön bizonyítsa be, hogy nem tartozik nekem 250.000 forinttal a sorozatos ügyvédhez fordulás, szakértői és egyéb költségeim okán melyeket az Ön/Önök zaklatásai miatt kellett eszközölnöm.
De tulajdonképpen erre már több hónap rendelkezésére állt, így most inkább a kifizetés formájáról nyilatkozzon.
Én nem tartozom sem Önnek, sem a Társoságának. Ön viszont tartozik nekem. Ha másért nem, akkor azért mert lehetősége van, lett volna tisztességesen végeznie a munkáját, de nem élt vele. A filozofálgatáson már túl vagyunk, kérem, 15 napon belül érkezzen meg a pénz!
süti beállítások módosítása