Máma

2010.01.08. 11:00

 

Decemberben elfelejtettem óraállást jelenteni. 7-én szoktam. Kértem a Jézuskától egy láda kekszet és pár folyóméter gyertyát. Igyekszem túlélni, a legrosszabbra számítok. Ma jelentettem be a januárit.
Visszaírt egy hölgy a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságtól. December 17-én megismételtem a közreműködés-, illetve segítségkérést. 22-én jött egy "Végzés", hogy 5 napon belül nyújtsak be mindent vagy kérjek halasztást. Kértem. Karácsony miatt. E-mailben kértem, remélem jó így és nem levélben kellett volna. Az elektronikus bejelentést követően papíralapon kell benyújtani a dokumentumokat a hatósági eljárás megindításához. Nem kis munka vár rám, de nem irigylem azt sem akire az átnézés, a kibogozás és az állásfoglalás vár. Jó lenne, ha elektronikusan is be lehetne nyújtani az anyagot. A szkennelés, illetve a HTML-es "könyvjelző"-készítés nagyban megkönnyíti az eligazodást egy sok oldalas kusza dokumentumban. De persze ez igényel némi technikai hozzáértést, szóval csak alternatívaként lenne jó. Aki készíti, - talán - jól átlátja saját ügyét és tartalom, oldalszám kiegészítéssel könnyebben lehetne értelmezni az adott ügyet, mint ömlesztve. Na meg az esőerdők fái.
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Közép-magyarországi Regionális Felügyelőségének postacíme: 1052 Budapest, Városház u. 7; a levelezési pediglen: 1364 Budapest , Pf. 144.
Koháry András Panaszkezelési Osztályvezető úr nem válaszolt az e-mailemre. Tarrabné Dunavölgyi Erzsébet Panaszkezelési kapcsolattartó sem, az ELMŰ-ÉMÁSZ-tól nem jött semmi a 2009. december 11-ei levelemre.
Viszont újra van automatikus visszajelző elektronikus levél az óraállásbejelentésre. Ez eddig volt, hogy szünetelt.
Temérdek papír van előttem. Levelek, számlák, na meg jó sok nyomtatni való e-mail. Hogyan fogom tudni igazolni azt, hogy melyik számlák nem érkeztek meg? Nehezen kezdek hozzá. Rengeteg idő és munka, megint. De legalább nem úgy tűnik, hogy felesleges, mint az ELMŰ-nél.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elmu.blog.hu/api/trackback/id/tr701656357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása