Az ELMŰ szálytyán, a "panasz" kulcsszóra keresve az oldal tetején lévő keresőablakba több lehetőség adódig a fogyasztói jogok gyakorlására. Panaszkezelés:
 
A Központi panaszkezelést magánvéleményem és szomorú tapasztalataim alapján nem javaslom. Az eljárásról egy gyermekjáték jut eszembe. A „mindig egyel többször mondom, hogy igen/nem”. Együgyű skandálást tapasztaltam csupán:
- Tartozol, de igen!
- De, nem, befizettem!
- Tartozol, de igen!
- Nem, nem, el is küldtem!
- De igen!
Röviden ennyi, ilyesmi, lazán kezelve az adminisztrációt és tojva az olyan dolgokra, hogy bizonyítás. Az igazán ravaszak, ezt a játékot úgy befolyásolják, mint Tom és Jerry..
 
ELMŰ/ ÉMÁSZ Fogyasztói Ombudsman, független szakértő
Nagy reményekkel fogtam bele a levélírásba, hogy kérjem dr. Gyarmati András ombudsman véleményét, valamint támogatását.
Nagyon vicces dolog történt. Írtam Ombudsman úrnak a fogyved@aramfogyasztok.hu címre.
Pár nap elteltével válasz érkezett a független szakértőnek intézett bejelentésemre.
No és kitől? Nem, dr. Gyarmati András ombudsmantól, nem is egy rózsaszín körmű szakértő munkatársától, hanem attól a lélegzetelállító germán szépségtől, attól a
Tné. D. Erzsébettől aki az ELMŰ Panaszkezelési osztályának kapcsolattartója, ő az a hölgy, akivel hadakozom ELMŰ-oldalról.
Vagyis Független Szakértő Ombudsman Úr egyszerűen továbbította a levelemet az illetékes asszonynak, annak akire panaszt tettem. Azaz, a bepanaszolt személyhez került a levelem és ő is válaszolta meg.
A hölgy ezek után, - sokadszor - büszkén megírta nekem, hogy „Tartozol, de igen!„ valamint csatolt egy számlakimutatást, melyből kiderül, hogy mindent befizettem.
Lehet, hogy a hölgyet ott felejtették az Ünnepekre és most minden funkciót Ő lát el.
 
Lássuk a következő versenyzőt! Magyar Energia Hivatal. A Hivatalhoz csak „egyéb” ügyekben fordulhatunk. Én azért megpróbáltam. E-mailfordultával, korrekt időn belül az alábbi választ kaptam:
„2008. január 1-től az egyéni fogyasztók villamos számlázási panaszaival a területileg illetékes Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság foglalkozik.”
 

A legesélyesebbet hagytam utoljára. Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság - http://www.nfh.hu/portal/kapcsolat/irjon
Reménykedem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elmu.blog.hu/api/trackback/id/tr81587851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fűrészpor · http://www.pallas70.hu/tanfolyam/aruterito-tanfolyam.php 2009.12.14. 12:01:45

A fogyasztóvédelmi hatóság szokott jó döntéseket hozni. Bennünk lehet egy leheletnyi bizalmad.

Attila Nagy 78 2016.10.12. 19:01:04

Üdv! Képet hol tudok feltölteni?
süti beállítások módosítása