Iniciálé
2009.07.05. 21:27
A blog az elégedetlen emberek [Fogyasztó] nyilvános fóruma címre pályázik. On-line ügyfélszolgálat szerűség, melyben mindenki megoszthatja negatív tapasztalatait. A Szolgáltató válaszait is megjelentetem. Mindazokat, amiket az ügyfeleknek írnak és ideális esetben a postjaikat nagyon szivesen látom. Szolgáltató részéről külön örömmel veszem az olyan pompás szófordulattal induló mondatokat, hogy Rendkívül sajnáljuk, de.. Segít bővíteni a minőségre törekvő szolgáltatótársakat a trendi szócséplés kialakításában.
Karácsonykor szeretnék egy pozitív esetről írni. Kérem, keressen meg az, aki szavakba tudná önteni.
A témából adódóan unalmas hosszúságú és komplikált ügyek olvashatósága érdekében ajánlatos rövidíteni.
A médiumot azért indítom, mert fiktív tartozás alapján ki szeretné kapcsolni az áramot nálam egy hölgy. A Hölgyet, illetve Endresz Emmerich elnököt tájékoztattam a blog indításáról.
Azért kényszerültem minderre, mert annak ellenére szeretnék kiküldeni a Harapófogós embert, hogy a követelésüket nem tudják igazolni. Igyekeznek, de mindig más jön ki, a kegyetlen Valóság kicsúszik a markuk közül. Az összefüggések, igazolások, a Szolgáltató számára lényegtelen apróságnak bizonyulnak.
A blogírásra fordított szerény óradíjamat ugyan úgy ki szeretném számláztatni a Szolgáltatónak, mint a számlaturkálásra, táblázatértelmezésre, hülyelevélolvasásra fordított saját időmet és másokét.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Bmarika 2009.12.10. 00:51:16
elmublog · http://elmu.blog.hu 2009.12.10. 10:49:08
Áttettem a hozzászólását a "Villanyóra" című részhez.
Ha még nem tette volna, akkor ajánlom Önnek megkeresni, a teljes, ügyre vonatkozó dokumentum beszkennelt vagy lefénymásolt anyagával a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságot [lánynevén Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség, ha jól sejtem] - www.nfh.hu
Itt írhat levelet, panaszt, észrevételt: www.nfh.hu/portal/kapcsolat/irjon
Írja le, másolja be a sztorit és kérjen egy e-mail címet, hogy elküldhesse a dokumentációt.
A Hivatal igen leterhelt és jönnek az ünnepek, nem hiszem, hogy gyors válaszra számíthat.
Amennyiben volt keret eddig több százezer forintot fizetni büntetésként, akkor lehet arra is lesz, hogy fogad egy ügyvédet. Ha gondolja, javasolok egyet.
Majd írja meg, hogy mi történt!
P.S.: az ELMŰ-ÉMÁSZ ombudsmanja, dr. Gyarmati András vesztőág, ma írok erről cikket.