Iniciálé

2009.07.05. 21:27

 

A blog az elégedetlen emberek [Fogyasztó] nyilvános fóruma címre pályázik. On-line ügyfélszolgálat szerűség, melyben mindenki megoszthatja negatív tapasztalatait. A Szolgáltató válaszait is megjelentetem. Mindazokat, amiket az ügyfeleknek írnak és ideális esetben a postjaikat nagyon szivesen látom. Szolgáltató részéről külön örömmel veszem az olyan pompás szófordulattal induló mondatokat, hogy Rendkívül sajnáljuk, de.. Segít bővíteni a minőségre törekvő szolgáltatótársakat a trendi szócséplés kialakításában.
Karácsonykor szeretnék egy pozitív esetről írni. Kérem, keressen meg az, aki szavakba tudná önteni.
A témából adódóan unalmas hosszúságú és komplikált ügyek olvashatósága érdekében ajánlatos rövidíteni.
A médiumot azért indítom, mert fiktív tartozás alapján ki szeretné kapcsolni az áramot nálam egy hölgy. A Hölgyet, illetve Endresz Emmerich elnököt tájékoztattam a blog indításáról.
Azért kényszerültem minderre, mert annak ellenére szeretnék kiküldeni a Harapófogós embert, hogy a követelésüket nem tudják igazolni. Igyekeznek, de mindig más jön ki, a kegyetlen Valóság kicsúszik a markuk közül. Az összefüggések, igazolások, a Szolgáltató számára lényegtelen apróságnak bizonyulnak.
A blogírásra fordított szerény óradíjamat ugyan úgy ki szeretném számláztatni a Szolgáltatónak, mint a számlaturkálásra, táblázatértelmezésre, hülyelevélolvasásra fordított saját időmet és másokét.



A bejegyzés trackback címe:

https://elmu.blog.hu/api/trackback/id/tr511228510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bmarika 2009.12.10. 00:51:16

Írok,mert helyzetem kilátástalan lett!!4 éve kisebb villanyszerelési munkára hozzáértőt kerestem,olyat találtam,aki elvitte a pénzemet"anyagra"és engedélyem nélkül hozzányult a fogyasztómérőhöz!Rendőrségi feljelentést tettem,ahonnan igaszságügyi szakértőt küldtek,aki kivizsgálta,milyen kárt okozott vilannyszerelőm,amit én nem kaptam meg,de a rendőrségen azt a választ kaptam,az Emasz köteles 1-2héten belül potolni a tulajdonába lévő fogyasztásmérő helyreállitását!Azóta részhavi számlám melett,évvégi 2-3 százezresek,eddig fizettem és többször kértem Állitsák helyre az órát,3 évig tették ezt velem,amig egy éve az uton elkaptam egy Emasz-ost,és sikerült elérni,hogy megnézze.Akkor derült ki mit okozott a vilanyszerelőm,meg az hogy mostanra már 1 miliókörül van a tartozásom!ettől kezdve,már több levelet,szinte naponta ügyfélirodán,kikészültünk,és várom a kikapcsolást,mivel nem ismerem el tovább tartozásom,az Emasz pedig azt,hogy csak 3évet késett,hogy kiderüljön mégis mi az oka ennek a fogyasztásnak!!Hozátenném hogy nem vállalkozo,egy 60 m2 családi házban lakunk!Bárki tud aki ezt olvassa segitsen,nem tudom hová forduljak!?

elmublog · http://elmu.blog.hu 2009.12.10. 10:49:08

@Bmarika: Kedves Marika!
Áttettem a hozzászólását a "Villanyóra" című részhez.
Ha még nem tette volna, akkor ajánlom Önnek megkeresni, a teljes, ügyre vonatkozó dokumentum beszkennelt vagy lefénymásolt anyagával a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságot [lánynevén Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség, ha jól sejtem] - www.nfh.hu
Itt írhat levelet, panaszt, észrevételt: www.nfh.hu/portal/kapcsolat/irjon
Írja le, másolja be a sztorit és kérjen egy e-mail címet, hogy elküldhesse a dokumentációt.
A Hivatal igen leterhelt és jönnek az ünnepek, nem hiszem, hogy gyors válaszra számíthat.
Amennyiben volt keret eddig több százezer forintot fizetni büntetésként, akkor lehet arra is lesz, hogy fogad egy ügyvédet. Ha gondolja, javasolok egyet.
Majd írja meg, hogy mi történt!
P.S.: az ELMŰ-ÉMÁSZ ombudsmanja, dr. Gyarmati András vesztőág, ma írok erről cikket.
süti beállítások módosítása