21 hiba

2009.12.17. 23:16

 Tisztelt Koháry András Panaszkezelési Osztályvezető úr!   E-mailjére alábbiakban reagálok - a korábbiak szerint levélváltásunkat az elmu.blog.hu-n publikálom és a rend kedvéért el is küldöm Önnek, mivel úgy értesültem, nincs Önöknél Internet.   Helyes,…

A Panaszkezelési Osztályvezető válaszol, előzmények a  530712. számú bejelentés c. bejegyzésben.  A 2009. december 10-én érkezett kárigényére válaszul az alábbiakról tájékoztatom:A Polgári Törvénykönyv kártérítési szabályai szerint a kártérítési…

 Az ELMŰ szálytyán, a "panasz" kulcsszóra keresve az oldal tetején lévő keresőablakba több lehetőség adódig a fogyasztói jogok gyakorlására. Panaszkezelés:   A Központi panaszkezelést magánvéleményem és szomorú tapasztalataim alapján nem javaslom. Az…

Villanyóra

2009.12.10. 10:34

A villanyórával, gonosz szerelőkkel, nemtörődöm ELMŰ-ÉMÁSZ szolgáltatóval kapcsolatos ügyek. Ha gond van egy villanyszerelővel, akkor jó, ha kiderül az elérhetősége, hogy válaszolni tudjon vagy, hogy más el tudja kerülni.  

"A Homár saját tapasztalatból tudja, hogy az Elektromos Műveké a taplóságban amúgy közismerten világszínvonalú magyar mezőny legértelmetlenebb, legkommunistább, legportásszemléletűbb ügyintézési rendszere."Teljes…

530712. számú bejelentés

2009.11.19. 10:18

Ki fizeti ki az Ügyfélnek a befizetési bizonylat bányászatra fordított időt?  Tisztelt Kovács úr! Üdvözlöm! Örülök, hogy kezébe vette ügyemet és sok sikert kívánok! Reklamációjuknak nem tudok helyt adni. Sokadik zaklató levélnek veszem és ismét külső segítséget…

Iniciálé

2009.07.05. 21:27

 A blog az elégedetlen emberek [Fogyasztó] nyilvános fóruma címre pályázik. On-line ügyfélszolgálat szerűség, melyben mindenki megoszthatja negatív tapasztalatait. A Szolgáltató válaszait is megjelentetem. Mindazokat, amiket az ügyfeleknek írnak és ideális esetben a…

süti beállítások módosítása